Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 25 juni 2015

Av Camilla - 25 juni 2015 13:49

Ibland måste man våga för att få något svar på saker.

Alla vill vi olika saker i livet, och ibland får man kompromissa.
Jag är envis som dom flesta vet.

Just nu sitter jag och lyssnar när mina 3 äldsta barn sitter och skrattar åt "rackartyg" haha jag och Kevin är rätt lika med våran skrattnoja :)

Av Camilla - 25 juni 2015 12:44

Mina älsklingar imorse <3
Det ska alltid mysas med lillasyster när hon är vaken, och dom står på kö ;)

Det är så skönt att slippa all stress och bara ta dagen som den kommer tillsammans med dom jag älskar mest.

Idag blev det en promenad ner till centrum för att fika på paus, mamma ville ha sällskap och barnen tackar aldrig nej till fika.

Cornelia har fått ännu en stickad tröja av mamma, så fin.
Min mamma är verkligen super duktig på att sticka.

Nu har vi precis fått i oss lunchen som idag blev kassler och pastasallad.

Lilleman har lagt sig för att sova middag och jag ska sätta på lite kaffe och ordna med tvätten.

Ta hand om er.

Ovido - Quiz & Flashcards