Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 19 juni 2015

Av Camilla - 19 juni 2015 21:50

Nu sover alla små troll och det gör jag också snart.

Vi har haft en jätte mysig och bra midsommar här hemma, vi åkte aldrig iväg då det spöregnat mest hela dagen.

På förmiddagen va vi ute och plockade blommor.

Min mamma, Rickards mamma och syster va över.
Vi åt sill och köttbullslunch.

Sen blev det marängtårta och kanelbullekladdkaka som vi bakade till fika.

Sen va jag och Rickard ute med alla barn trots att det regnade.
Vi tittade efter ekorren som bor precis vid oss, och vad nära den kommer :)

Den sprang runt med en kotte i munnen :)

Sen blev det grillat till middag, min man stod i spöregnet och grillade <3

Tack för en mysig midsommar.

Godnatt.

Av Camilla - 19 juni 2015 07:07

Godmorgon :)
Regnet öser ner och idag ska vi fira midsommar.

Alltså börjar man plocka bort mig på insta, blocka mig osv. Tro inte att du ska skriva meddelanden till mig och begära saker.
Du verkar psykiskt instabil.
Ibland undrar jag om du är avundsjuk på mig..
Men nu räcker det, jag klarar inte av så barnsliga människor!

Ha en underbar midsommar mina nära och kära.

Ovido - Quiz & Flashcards