Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 1 juni 2015

Av Camilla - 1 juni 2015 20:29

Det gäller att bjuda lite på sig själv ibland, men en del människor klarar inte av sånt.
Allt är inte en dans på rosor.
Livet är alltid upp och ner även fast "en del" försöker få saker att låta så bra jämt, sånt tror jag inte på ;)
Det är bättre att vara ärlig om saker!

Jag ger mig inte när jag vill något :)

Av Camilla - 1 juni 2015 20:11

Nu är det lugnt här hemma.
Barnen ligger i sina sängar och Cornelia ligger vid tutten :)

Jag kan fortfarande inte sluta le åt vad som hände tidigare idag.

Jag satt här hemma (tur det) och skulle ge Cornelia mat, så jag böjde bhn och "poff" sa det så sprack bhn i mitten och båda tuttarna tittade fram ;) haha ja det va tur att jag inte va någon annanstans. Det hade blivit en riktig överraskning då ;)

På eftermiddagen har vi varit på baksidan. Solen tittade ju fram tillslut.
Mamma va över och drack kaffe och vi bara njöt av lugnet.

Nu ska jag njuta av en cola light innan det är dags att krypa ner i min nybäddade sång, råkade visst se att en liten kille lagt sig där också :)

Godnatt och dröm sött.

Av Camilla - 1 juni 2015 09:56


Tips?

 

Ni som har lite bra och roliga tips på roliga och nyttiga mellanmål får gärna komma med lite förslag.

Vet att det finns många som gör nyttiga mellis som ser riktigt goda ut.

 

Gärna nyttiga bröd också.

 

Varför är det så lätt att stå emot sötsaker på förmiddagen? Är det bara jag som blir jätte sugen på eftermiddagen och kvällen?

Så trött på allt socker nu :/ Man mår ju inte bra av det, iallafall inte jag.

 

Jag börjar veckan bra iallafall, för försöka kan man alltid.

 

20 minuter styrka orkade min klena kropp, hur ska jag orka träna som jag gjorde förut?

Det får ta sin tid helt enkelt.

 

 


Av Camilla - 1 juni 2015 06:44

Godmorgon, vaknade upp till detta spöregn och inte får det mitt humör att bli bättre :/

Jag tänker för mycket just nu, jag måste sluta med det innan jag blir knäpp.
Känslor alltså.

Men nu är alla mina älsklingar vakna, det absolut bästa med livet.
Jag vet vad jag vill!

Mina fina flickor <3

Mina fina pojkar <3

Får se vad dagen bjuder på.
Har lust att ha dagisbarnen hemma, jag orkar helt enkelt inte med all stress varje dag.
Men vi får se om dom vill gå, för snart är det ju sommarlov <3

Ha en bra måndag.

Ovido - Quiz & Flashcards