Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 7 juni 2015

Av Camilla - 7 juni 2015 20:30

Nu sitter jag här i soffan med Lill prinsessan som somnat vid tutten.
Pappa Rickard gick nyss in och la sig med Kevin och Alfons som bara busade.
De sista kvällarna har det inte varit lika lätt att få dom att somna då dom busar upp varandra och bara skrattar.
Det har tagit 1-1,5 timme innan det blivit tyst. (För lång tid).

Men snart är det lov! Det ska bli riktigt skönt att slippa ställa klockan.

Måste få skryta över Alvin som är så duktig på att gå.
Både idag och igår har han gått fram och tillbaka till centrum, ingen ståbräda alltså :)
Väldigt duktigt för att bara vara 2 år. Men man får inte ha bråttom, då han inte kan gå så fort :)

Vi fick med oss mamma idag. Och eftersom dom va så duktiga fick dom en glass <3

Kvällsmys med syskon blir det alltid.
Bjuder på en bild på Cornelia och Kevin <3

Tänk att du hela tiden visste att det skulle bli en lillasyster.

Har bestämt att vi firar midsommar som vi gjort de sista åren.
Med mamma och svärmor, det ser vi fram emot :)

Ha en mysig kväll.

Av Camilla - 7 juni 2015 14:17

Nu passar jag på att sitta en stund på baksidan med en kopp kaffe.

Morgonen började med samling på torvalla kl 8.15, kl 9 började matchen och vilken bra match.
Dom är riktigt duktiga för att vara ett år yngre!

Min fina fotbollskille <3

Tänk att den här lilla prinsessan blir 2 månader idag <3

Sen har vi ätit lunch och jag har precis städat det värsta, har bara torkning av golven kvar men det får vänta :)

Rickard tog nyss med sig dom två äldsta grabbarna, Nicole leker med en kompis, Cornelia sover och Alvin är här med mig och äter jordgubbar.

Jag hoppas sommaren kommer på riktigt snart och att den här hemsk stormen kan sluta, blåsten förstör nästan varje dag.

Ha en bra eftermiddag.

Ovido - Quiz & Flashcards