Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 22 juni 2015

Av Camilla - 22 juni 2015 20:32

Vilken mysig dag vi haft.

Jag lagade poolen med silvertejp och fyllde den. Haha alla sätt är väl bra?
Barnen blev iallafall glada och hoppade i direkt.

Kevin låg i poolen på mage och helt plötsligt hör jag Nicole tokskratta och skrika "Alvin kissar på din rygg Kevin" haha alltså barn säger jag bara.
Alla barn började såklart skratta.
Tokiga lilla busunge <3

Själv fick jag sitta i solen bra länge och bara titta på när dom badade OCH busade ;)

Jag älskar min nya bikini!!

Cornelia tränar för fullt nu, och snart rullar hon från rygg till mage.
Min lilla "stora" tjej <3

Dom här två busarna spelade nya spelet idag, Ett skatespel.
Mycket skratt :)

Jag och Cornelia hade en pratstund innan hon somnade bredvid mig på soffan.
Hon är så glad så fort man pratar med henne, och pratar tillbaka <3

Snart kommer Rickard och Nicole hem.

Det är så mysigt att få va med er mina älskade barn.

Av Camilla - 22 juni 2015 14:16

Kevin är fortfarande lite risig så vi har bara tagit det lugnt.
Varit till affären, till dagis och lekparken.

Nicole va med sin mormor till handen och kom hem med en ny bikini till mig :)
Lite bortskämd <3

Lill tjejen har haft lite ont i magen idag och velat va i famnen en del, iaf en stund efter lunch.

Nu sitter jag på altan med en kopp kaffe och inviger min nya bikini.
Funderar på att fylla poolen, men först måste jag laga den.
Vi får se, barnen är rätt snoriga allihopa.

Ha en bra eftermiddag.

Ovido - Quiz & Flashcards