Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 4 juni 2015

Av Camilla - 4 juni 2015 20:55

Så nu är det kväll igen. Alla sover utom jag och Cornelia.

Men snart sover vi med.

Idag va vi alla kvar på torvalla, det gäller att passa på när det är så fint väder.
Vi va hemma strax innan kl 19, barnen fick ett kvällsmål och sen va det tack och godnatt.

Ännu en tumbebis?;)

Hoppas på sol och värme imorgon med, men helst lite mindre blåst.

Nu ska jag sova och glömma att jag är lite irriterad över saker.
Imorgon är det fredag och mycket att göra.

Godnatt.

Av Camilla - 4 juni 2015 14:35

Jag funderar på saker att göra i sommar, Kolmården är barnens önskemål.
Inte just djurparken utan att få åka till moster Pia :)
Sen tänkte jag på skara sommarland, men vet inte om jag vågar åka dit.
Det är några barn att ha koll på, och alla är inte lika lugna som dom andra ;)

Men som alltid får man prata med dom innan om vad som gäller om vi ska kunna göra sånt.

Har ni några bra tips på barnvänliga saker?
Stranden är det som lockar mina barn mest, men något mer vill vi ju göra.

Av Camilla - 4 juni 2015 14:06

Klockan är redan 14, alla tre små sover (blir en kort pn) och vi väntar på skolbarnen.

Dagis barnen fick va lediga idag, vi tog oss en promenad hem till min bästa vän och Alfons och Cornelias gudmor <3

Lek, kaffe och lunch och självklart massa prat.
En mysig dag med dom jag älskar, mer begär jag inte :)
Det är skönt att kunna ha barnen hemma när man vill.

Tre busungar.

När vi kom hem somnade pojkarna.
Alfons har cyklat nästan 7 km utan att gnälla, så det är klart att han va trött.

Nu ska jag passa på att ta en kopp kaffe i lugn och ro innan det är full rulle igen :)

Jag och min fina lilla prinsessa.

Ha en mysig eftermiddag.

Tänk vad jag får mycket kärlek varje dag <3

Ovido - Quiz & Flashcards