Jag och mina 5 hjärtan.

Direktlänk till inlägg 6 november 2014

28 år :)

Av Camilla - 6 november 2014 10:36

Grattis till mig själv då.
Njuter av lugnet och mitt kaffe i soffan.

Efter lämning åkte jag och tränade, idag är inte energin den bästa men så är det ibland.
Blev ett bra pass iaf och min kropp är slut ;)

Blev en sväng till mamma jobb innan det va dags för efterkontroll på bilen, och tack gode Gud för att den blev godkänd.
En sak som jag varit så stressad över, så nu kan jag släppa det.

Jag har även hunnit beställa lite presenter till Alfons som snart fyller 4 år.
Han gillar turtles väldigt mycket nu, och lekmer har ju väldigt mycket av dom.

Snön bara vräker ner och jag har ingen lust att gå ut mer idag, då mina fötter blev dyblöta förut :(
Måste nog köpa vinterskor snart om det ska fortsätta snöa.

Men jag är glad att jag är ledig idag, även fast jag tror att det kommer va samma väder imorgon när jag ska cykla runt i hemtjänsten ;)

Någon som har förslag på vad jag kan baka för gott idag?
Själv är jag ju inte alls så sugen på sötsaker nu, men fyller man år måste man ju baka något.
Och just nu står det still i mitt huvud.
Så kom med goda recept tack.

Kram och ha en bra dag mina vänner.

 
 
Idige

Idige

6 november 2014 10:53

Grattis gumman! Prova baka dumlekakor! Går ju inte att sluta äta!

http://jennysmatblogg.damernasvarld.se/2014/08/27/dumle-kakor/. Här finns receptet! Ha en bra födelsedag! Kram

http://Idige.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 21 januari 2016 20:52

Ni hittar mig på nouw.com/5barnochfru

Av Camilla - 21 januari 2016 19:07

Dags att testa en ny portal. Följ mig på nouw. "Kod för att importera min blogg till Nouw: 2845193492" ...

Av Camilla - 21 januari 2016 06:37


Godmorgon, att börja morgonen med lite film och mys med barnen är det bästa. Det är "bara" Alvin och Cornelia som är vakna, men snart ska jag väcka dom andra. Natten då, sämre igen. Varför vaknar Cornelia ledsen så ofta?:( Eller vaknar gör hon...

Av Camilla - 20 januari 2016 20:11

Kväll igen och dom äldsta barnen har lagt sig. Själv är jag helt slut, och känner av mina bihålor igen. Men det är väl dags för lite förkylningar nu igen, jag har laddat upp med nässpray och koksalt. Idag kände jag att det va min tur att få gö...

Av Camilla - 20 januari 2016 11:57

Dags att sätta upp lite mål. Jag behöver ha något att se fram emot, och jag har funderat hela morgonen. Ibland måste man helt enkelt tänka på sig själv, vilket jag är väldigt dålig på. Tyvärr finns det inte många att dela sina tankar med, oc...

Ovido - Quiz & Flashcards