Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Camilla - 1 juni 2014 21:14

Den här helgen har varit väldigt intensiv, men bjudit på mycket trevligt.

Full rulle från att vi vaknat tills läggdags för barnen.

Började dagen med ett snabbt gympass tillsammans, jag och Nicole åkte vidare och köpte present och hon lämnades på kalas på Andys Lekland.
Grabbarna åkte till fotbollen, jag åkte hem och drack kaffe hos mamma innan vi åkte tillbaka till länna.
Hem lagade lunch åt alla pojkar och en kompis :)
Sen spelades det fotboll, jag bakade en äppelpaj som jag bjöd hela gänget på, vi gick och handla lite, hämtade Nicole hos en kompis och sen avslutade vi med att grilla.

Alla pojkar va jätte trötta och sov redan kl 19.
Jag har tagit en dusch, hängt tvätt och läst skvaller.
Men nu känner jag mig slut och kommer snart somna framför fotbollen.

Time Will tell <3

Godnatt :)

Ovido - Quiz & Flashcards