Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Camilla - 8 juni 2014 21:24

Har suttit och tittat på bilder för att se om träningen ger något?
För jag själv märker Lixom ingen skillnad :s

Före jag började gymma.

Och nu.

Jag har inga mål alls med min träning, förutom att hålla igång lite och för att må bättre.

Men en sak jag kan bättra, det är att sluta äta så mycket onyttigt varje dag.
Men orkar jag det? :)

:(

Av Camilla - 8 juni 2014 19:05

Tankar som kommer på kvällen när allt är lugnt.
Just nu känner jag mig så ledsen, väldigt ledsen.

Ska snart sova och hoppas att jag vaknar glad.

Av Camilla - 8 juni 2014 06:25

En tidig morgon med pojkarna, men det gör inget för jag la mig tidigt igår.

Sitter på golvet i pojkarnas rum med mitt morgonkaffe, medans pojkarna ser på film och sitter i soffan ;)

Hoppas att ni har sovit gott.

Ovido - Quiz & Flashcards