Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Camilla - 2 juni 2014 20:14

Skulle ju varit ledig idag, men det blev ändrat.
Har haft en riktigt bra och skön dag på jobbet, mycket tid i solen :)

Tog mig en fika i solen under tiden jag väntade på att tvätten skulle bli klar.

Idag behövde jag "bara" hämta prinsessan i skolan, då min Karl hämtade pojkarna under tiden.

Sen har vi spenderat hela eftermiddagen på baksidan.
Riktigt skönt har vi haft det, och barnen har varit lugna för det mesta ;)

Sen badade alla barn och jag stekte x antal pannkakor.
Så vi har mumsat i pannkisar med sylt och grädde :)

Ett tecken?

Nu har alla små barn äntligen somnat. Och de sista dagarna har läggningen hos grabbarna varit mycket lugnare, hoppas verkligen att det fortsätter så.

Tog mig en kopp te med massa honung då jag börjar få ont i halsen :(
Nu är jag så trött, som vanligt haha.

?Mina älsklingar?

Ovido - Quiz & Flashcards