Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 28 juni 2014

Av Camilla - 28 juni 2014 22:37

Eftersom våran årsdag och bröllopsdag är på måndag passade vi på att göra något idag, då alla är lediga.

Vi delade upp barnen så att dom också skulle få lite mer egentid med sin mormor och farmor.

Sen åkte vi till heron. Där shoppades det såklart saker till barnen och nya träningskläder till mig.
Åt god middag innan vi såg "22 jump street" på bio. Så otroligt rolig film, skrattar när jag tänker på vissa saker haha.

Nu är vi hemma igen efter en riktigt mysig eftermiddag/kväll tillsammans <3

Nu längtar jag tills imorgonbitti, jag saknar mina sovande barn.
Varför är det så jobbigt att behöva ha barnvakt ibland?:(

Älskar er mina vackra barn <3

Nu är det dags att sova och drömma sött.

Av Camilla - 28 juni 2014 10:43

Nu är det lugnt så jag passar på att sitta och njuta av solen, hoppas få lite färg ;)
Lilleman sover, Nicole är hos mamma, Kevin leker med en kompis och Alfons är med Rickard.

Imorse efter frukost gick vi till mamma och lekte lite på baksidan.
En bra morgon :)

Nu har jag blivit utklassad av Kevin på FIFA, fy vilket tråkigt spel haha.
Men vad gör man inte för sina barn?

Jag har även hunnit med att plocka undan den rena disken, tvättat två maskiner tvätt och plockat och hängt och bytt sängkläder.

Ha en bra lördag.

Ovido - Quiz & Flashcards