Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Camilla - 6 juni 2014 19:12

Nu äntligen sitter jag i soffan.
Är helt slut, som alltid ;)

Det blev ett pass på gymmet, sen fixade vi lite hemma.
Nicole plockade ihop saker som hon ville sälja och sen gick vi och åt korv och kakor.

Prinsessan va så stolt och blev så glad när hon fick något sålt.

Det va riktigt mysigt att va där på bergets dag.
Och vi alla hade det riktigt trevligt <3

När vi va klara där tog vi oss en promenad till Ica, barnen cyklade/sparkcyklade.
Dom är verkligen duktiga som orkar fram och tillbaka till Ica, för det är en bit.
Och framförallt Alfons som faktiskt bara är 3,5 år.

När vi väl kom hem satte Rickard igång grillen.
Idag grillade vi kebabspett och hade sallad, sås och bröd till.
Riktigt gott!

Jag har också öppnat min flaska med mousserande ;)

Dom två små pojkarna sov redan kl 18.30, man blir trött av att busa och va ute en hel dag.

Ska nog plocka fram lite hembakat knäckis, ost och vindruvor snart.

Ha en trevlig kväll mina vänner.

Av Camilla - 6 juni 2014 09:04

Godmorgon.
Idag tog vi sovmorgon till halv 8?!!
Och den som kom upp sist va lilla Alvin.

Nu har vi precis ätit en riktigt god frukost.
Jag sitter i grabbarnas rum med Alfons och Alvin och dom andra är i vardagsrummet.

Ska samla lite kraft så kanske det blir ett snabbpass på gymmet, eller så skiter jag i det idag?
Sen har vi planer på att gå ner i källaren, grilla med föreningen (jag har lovat Nicole att hon ska få ha ett loppisbord), fika, handla, grilla bara vi i familjen och ha myskväll <3
Just nu låter det riktigt bra, men vi får se vad som händer helt enkelt ;)
Det vet man aldrig med en stor familj haha.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och fundera på om jag ska till gymmet eller gå ner i källaren?
Kanske helt enkelt får bli en slappdag idag igen ;)

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards