Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 21 juni 2014

Av Camilla - 21 juni 2014 21:15

Brr idag har jag frusit sen jag steg upp från sängen imorse.
På förmiddagen åkte vi iväg så att pappan i familjen fick leka av sig lite med färg.
Barnen letade kapsyler och jag satt i solen och drack mitt kaffe.
När vi va där önskade jag att jag satt på mig mer kläder, för fy vad kallt det va.

Lite nektarin paus för mina fina älsklingar <3

Efter lunchen tog vi de lugnt en stund innan vi gick ner till gränderna och lekte i en lekpark.
Dumt nog tog jag inte med någon skötväska och självklart bandade Alvin precis när vi kom dit.. Suck.
Tur att det fanns vatten och servetter med iaf :)
Så lilleman fick leka där utan blöja och va torr hela vägen hem med.

Hemma blev det bad för barnen, middag och chips som avslut.
Jisses vad dom äter chips när vi inte ätit det på länge.
Och Alvin verkligen proppar munnen full och säger "mmm" när han äter haha.

Nu är det fotboll på tv igen, hur orkar man se sånt hela tiden?!;)
Jag lär ju somna snart.

Tack och godnatt.

Av Camilla - 21 juni 2014 06:53

Vaknade upp pigg och glad när Alvin väckte mig straxt innan kl 6.
Snart ska vi äta frukost innan vi ska gå en sväng.

Tänk vad jag älskar mitt liv just nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards