Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Camilla - 11 juni 2014 19:05

Är det såhär det ska vara? Jag är Lixom inte van riktigt än.
Men det är väl bara att vänja sig? Kan ju inte bara va jag som har det så haha.

Ibland är man bara så känslig för allt, och ibland behöver iaf jag känna mig uppskattad på flera sätt.

Av Camilla - 11 juni 2014 11:39

Tyvärr har jag Ingen lust att skriva för mycket här, då folk gottar sig i vissa saker.
Det är så genomskinligt vilka som njuter av att andra inte alltid är på topp, för livet är inte alltid lätt och så underbart som en del försöker få det att låta.

Jag har min blogg för att få skriva av mig, det hjälper mig då det är lättare att släppa och även få minnas allt kul.

Jag har iaf märkt en sak, som inte gör mig glad.. Men det behåller jag helt själv.

Ta hand om er, kärlek är det bästa <3

Av Camilla - 11 juni 2014 06:18

Dunder allergisk och huvudvärk, men det släpper nog snart :)

Natten har inte varit den bästa, det är tur att jag är van att sova lite.

Vissa saker förvånar mig så mycket faktiskt...

Ovido - Quiz & Flashcards