Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Camilla - 18 juni 2014 21:10

Tänk att det är så skönt att lägga sig i soffan efter att man duschat och sprayat sig i olja!:)
I love min sprayolja och lukten <3
Den får mig att tänka på bra och roliga minnen.

Idag efter dagis hämtning gick vi hem till mamma och åt fruktsallad, riktigt gott.
Sen gick vi hem så att tre små smutsiga busungar fick ta sig ett ordentligt bad :)
Jag tror faktiskt att pojkar blir mer smutsiga än flickor. Iallafall är det så med mina barn. Det kan ju bero på att Nicole alltid varit flickig och inte lekt på samma sätt som pojkarna haha.
Men det är klart barnen ska få leka och smutsa ner sig, man kan ju tvätta både kläder och dom ;)

Fick sällskap av svärmor till middagen, då hon och Nicole kom hem från stallet.

Nu har jag skrivit listan inför midsommar. Hoppas på bra väder :)

Sov gott och dröm sött.

Av Camilla - 18 juni 2014 19:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Camilla - 18 juni 2014 12:07

Funderat på varför jag är så trött, men jag har ju inte varit ledig sen när?
Jag minns inte, förutom att jag fick ta vab i torsdags.. Men då va jag ju inte heller direkt ledig.

Men bara jobb imorgon sen ledig i 3 dagar!:)

Håller på att planera lite inför midsommar och allt vi ska äta.

Ovido - Quiz & Flashcards