Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 27 juni 2014

Av Camilla - 27 juni 2014 21:40

Va med om en mindre rolig sak idag, men jag har lärt mig att från och med nu alltid låsa dörrar oavsett vad ;)
Och varför måste folk va så frågvisa om allt? Haha suck!
Det va inget allvarligt som tur är, men något pinsamt.

Idag har vi storhandlat och varit på promenad med Nicole <3
Sen hämtade jag pojkarna, bjöd mamma på fika och badade alla barn.

Bjöd på en väldigt god middag och barnen frågade tillochmed efter mer, händer ju inte så ofta ;)
Kycklingklubbor, pommes, sås och sallad och en hallondrink serverades.

Efter att barnen somnat har jag hunnit betala räkningar och ligger här och tittar lite på "nio månader".
Naglarna är målade inför min date imorgon ;)

Nu är det fritt fram att sova, och det tänker jag göra.

Sov gott.

Av Camilla - 27 juni 2014 13:02

Ledig idag, och jag har faktiskt lämnat barnen på dagis och tagit det lugnt en stund.
Har hunnit träna, duscha och storhandlat.
Så snart ska jag hämta barnen och bara va.

Skulle lätt kunna somna nu, men det får jag göra ikväll :)

Ovido - Quiz & Flashcards