Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 30 juni 2014

Av Camilla - 30 juni 2014 22:05

Nu ligger jag i min nybäddade säng och bara tänker.
Jag har haft en jättebra dag idag, såna dagar är bäst.

Lugn och trevlig dag på jobbet. Tyvärr har jag frusit HELA dagen och trott att jag ska bli sjuk, då jag känt av hals och huvud. Men efter lite kaffe på eftermiddagen mådde jag bättre.
Hämtade hem alla barn, idag tog Kevin och Alfons med sig en varsin kompis, så det har varit fullt ös ;)

Idag bjöd jag på tacos och det uppskattades också jätte mycket av barnen, tänk vad jag kan ibland ;)

Alla barn har badat och lagom till att dom satte sig i soffan, va det dags för mig att ta mig till gymmet.
Idag fick jag sällskap och vi fick till ett bra benpass.

Min kära man kom hem med tre jätte stora röda rosor till mig och choklad <3

Vi firade ju våran dag i lördags, då vi hade barnvakt.
Men lite extra uppvaktning är alltid trevligt.

Nu ska jag sova så att jag är pigg imorgon.
Sov gott.

Av Camilla - 30 juni 2014 05:41

Tänk att vi varit tillsammans i hela 12 år idag och gifta i 2 år <3
Jag älskar dig.

Ovido - Quiz & Flashcards