Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Camilla - 10 juni 2014 20:52

Hemma efter ett bra pass på gymmet, idag va jag stark :)

Blev en halvdag vab med två febriga pojkar, sen en halvdag med jobbet.
Haha alltså jag får alltid kramp i käkarna och magen när vi alla ses.
Vi fikade, grillade och spelade charader och brännboll.
Jag fick leka att jag va en liten apa, slapp iaf brottas med chefen :)

Gjorde en väldigt pinsam sak på gymmet.. Jag tänkte att den där personen känner jag igen och sa snabbt hej, precis när det slog mig vem det faktiskt va.. Ooooops! Haha.

Jag och Nicole har även hunnit köpa lite sommarpresenter till alla TOLV fröknar ;)

Hoppas verkligen att pojkarna mår bra imorgon. <3

Godnatt.

Av Camilla - 10 juni 2014 06:15

Många barn innebär ofta många sjukdomar.

Jag va svin trött när kl ringde, så trött att jag ställde om kl.
Men jag drömde endå sån hemsk dröm så det va skönt att få vakna.

Jag gick upp och började klä mig, sätta på kaffe, fixa iordning inför lämning, men då kom Kevin upp och är sjuk :(
Han som så gärna ville till dagis för att visa alla att han tappat sin tand.

Men jag är inte den som ger mitt barn Alvedon och lämnar barnet för att jobba. Har hört att det är rätt vanligt?!:s

Idag får han vara hemma och vila. Hade gärna haft alla hemma, men det går inte för jag måste iväg till jobbet sen.
Min mamma ställer upp och passar Kevin efter att hon slutat jobbet <3

Men jag kan endå inte låta bli att få dåligt samvete mot jobbet.
Sån är jag, men barnen är viktigare.

Ovido - Quiz & Flashcards