Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Camilla - 7 juni 2014 19:28

Just nu skulle det sitta bra med en stor chokladkaka! Är så sugen, kanske måste gå och handla?

Eller så lägger jag mig och sover.
Dagen har bjudit på massa lek på nya leklandet.
Barnen hade jätte kul och vi va där i flera timmar.

Vissa saker ångrar man så mycket.

Godnatt.

Av Camilla - 7 juni 2014 09:24

God förmiddag.
Jag sitter i lekparken och njuter av den varma solen.
Alvin sitter och gräver så fint och Kevin har äntligen satt sig på cykeln och cyklat iväg, han har ju varit så rädd efter olyckan han va med om när han va 3 år.
Men nu äntligen cyklar han hur bra som helst, jag som va beredd på att få springa efter bra länge ;)

Rickard är iväg med dom andra två, så det är lite för lugnt och tyst ;)

Ha en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards