Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Camilla - 12 juni 2014 20:07

Nu ligger jag och tänker på min stackars Alfons.. HUR kan 3 åringar va så elaka och helt oprovocerat?
Jag blir så arg när jag tänker på mammans flin igår när ungen sparka Alfons flera ggr!
Hade mitt barn gjort så mot något annat barn så hade jag sagt åt mitt barn ordentligt.
Samtidigt är jag så ledsen för att det är min Alfons som blivit drabbad :( det gör så ont.
Och snart måste jag säga åt ungen själv! Det får vara nog.

Har redan ont i magen inför imorgon :/
Jag längtar till semestern, ha alla mina älsklingar nära hela tiden <3

Du är så fin och klok min underbara Alfons <3

Skulle kunna dra till gymmet för att rensa tankarna och lyfta tungt för att bli av med ilska, men det är svårt när jag är själv.
Och jag har ju redan hunnit med ett snabbt pass idag :)

Imorgon önskar jag att alla är friska och glada, vanliga rutiner och ordentligt fredagsmys!

Om 1 månad är det dags för bröllop! :):)

Förresten så har jag gjort det jag tänkt på och som jag måste bli bättre på, men till vilken nytta?

Ta hand om varandra.

Av Camilla - 12 juni 2014 12:04

Tänk att prinsessan har gått ut sin förskoleklass nu och börjar i ettan efter sommaren.
Tiden går så fort, jag hinner inte riktigt med.

Nu har jag bestämt en sak och så ska det bli, men inte just nu :)
Först är det mycket saker att se fram emot.

Idag är jag helt ledig, Kevin är hemma men sover just nu.
Varför får jag så dåligt samvete när jag har dom andra på dagis när jag är ledig?
Idag ville jag ge lite extra till Nicole, och två små busar har det inte så kul när man ska va still och lyssna i flera timmar, men endå jag känner mig hemsk som lämnar:/
Och nu kan jag inte hämta dom, då lilleman sover.

Får se vad eftermiddagen bjuder på?

Kanske ska jag våga göra en sak? Det är något jag måste kämpa på.. Det är jag sämst på tyvärr :/

Men nu ska jag ta mig lite kaffe och vänta på att Kevin ska vakna <3

Älskar er <3

Ovido - Quiz & Flashcards