Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Camilla - 4 juni 2014 21:39

Har nyss krupit ner i sängen.
Och som alltid innan jag lägger mig går jag runt och tittar på alla barn.
Hörde direkt att Alvin inte är kry, och stackarn är jätte varm :(

Nu har jag tagit fram vatten och Alvedon till natten, för oftast sover iaf dom små jätte oroligt när dom har feber.

Och som alltid när något barn är sjukt, sover jag jätte dåligt så det lär inte bli mycket sömn inatt.
Hoppas verkligen det är något han sover bort.

Har haft en underbar eftermiddag/kväll med barnen igen.
Det är som att man tar igen all tid ifrån varandra nu när jag jobbar och alla är på dagis/skola.

Prinsessan va med mig en sväng till gymmet.
Just nu är energin på noll, jag är så trött och har verkligen ingen extra energi till att träna.
Men det är bara att kämpa på, ibland är det jobbigt helt enkelt.
Körde kondition idag, och det va skönt efter.

Fick höra så fina saker om barnen idag och det gör mig så varm och glad.
Tänk vilka fina barn jag och Rickard har gjort tillsammans <3

Ta hand om varandra. Snart har vi 3 dagar ledigt tillsammans och jag längtar <3

Ovido - Quiz & Flashcards