Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Camilla - 5 juni 2014 11:40

Idag får jag ta hand om min lilla son istället för alla tanter och farbröder.
Han har varit jätte varm hela natten, men lite piggare på morgonen.
Nu är han jätte varm igen och har somnat på mig.
Lilla plutt <3

Dom andra fick sova så länge dom ville och äta lyx frukost hemma i lugn och ro.
Eftersom Nicole snart slutar förskoleklassen har dom så mycket att fixa med, så hon får gå där tills dom slutar fk klassen.
Pojkarna hade lovat att leka med några vänner på dagis idag, så dom ville såklart dit en stund.
Sen är vi lediga i 3 dagar tillsammans <3

Tror jag ska be min man köpa hem alkoholfritt mosserande vin idag. Vi skålade i en så god på min möhippa.
Och cola får jag knappt i mig nu, men något vill jag ju dricka ikväll, med jordgubbar :)

Är svin hungrig redan, men vet inte om jag vill lägga ner min lilla sjukling
:(

Kanske blir en sväng till gymmet ikväll om jag orkar?

Ha en bra torsdag.

Ovido - Quiz & Flashcards