Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Camilla - 19 juni 2014 21:17

Äntligen får jag sätta mig i soffan och bara vara.
För idag har jag varit igång sen halv 5 då lilleman vaknade.
Jobbade, tack Camilla för att du kom och höll mig sällskap.
Sen blev det en snabbis på gymmet där jag fick sällskap, hem drack kaffe!! :) för det fanns inte med på mitt schema idag.
Sen tog jag med dom stora pojkarna, mamma va kvar här med Nicole och Alvin, vi åkte och mötte Rickard, åt och storhandlade.

När vi kom hem hade jag såklart glömt en del, så jag och Nicole gick och handlade igen.

Nu äntligen sover alla barn, jag har läst lite skvaller och målat mina naglar.

Köpte lite nytt till mig idag. Har jag sagt att jag älskar rosa?!;)

Nu ska jag lägga mig i soffan och somna.

Ser fram emot frukosten imorgon. Vi har köpt massor av gott!:)

Godnatt och sov gott.

Ovido - Quiz & Flashcards