Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 14 juni 2014

Av Camilla - 14 juni 2014 14:14

Nu har jag orkat med en tur på cykeln.
Solen är bra på många sätt.
Lite sol och kaffe, snart dax att åka till jobbet.

Av Camilla - 14 juni 2014 12:31

Nu har jag lösen på vissa inlägg, det är saker jag inte vill dela med mig av helt.

Känner mig helt off.
Lite sömn gör att jag blir jätte allergisk.

Kärlek <3

Av Camilla - 14 juni 2014 09:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Camilla - 14 juni 2014 05:39

Tack för en bra och rolig kväll igår, det behövdes.
Och Idige fixade mitt hår, vilket jag aldrig gör.. Det är lyx!
Det kommer bli jätte bra.

Kom hem kl 23, då sov alla.
Och såklart vaknade lilleman redan kl 4.25 Hade han fått bestämma hade han gått upp redan 4, men han låg och mös en stund.

Nu är alla utom Kevin vakna, och vi ser på frost.
Nu ska jag försöka vakna till med mycket kaffe ;)

Ovido - Quiz & Flashcards