Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 20 juni 2014

Av Camilla - 20 juni 2014 22:23

Vi har haft en riktigt mysig och trevlig midsommar.
Precis som den ska vara, hela familjen samlad <3

Lagom till lunch kom mamma och svärmor, jag hade gjort god förrätt.
Bröd, Skagen, lax, MUMS!
Det blev sill lunch, med olika sill, potatis, kalla såser, köttbullar, lax osv.
När vi va mätta och hade dukat undan åkte vi till Årsta.

Vi stod och tittade och hejade på när dom reste stången, men den ställde sig upp och rasade åt andra hållet. Jag kunde inte låta bli att skratta lite, även fast det kanske inte va så kul.
Men ingen va ju beredd på det haha.
Men tillslut fick dom stången att stå.

Igår sa jag på skoj till barnen att den som badar får 20kr, så självklart tjatade Nicole och Kevin om det från att vi kom. Det har ju inte varit så varmt idag direkt, men dom bytte om och gick i vattnet och doppade sig.
Jag kan ju säga att mina ben domnade så fort jag ställde mig i vattnet.

Tänk att ni gör så tokiga saker för pengar <3
Men du har dom iaf tjänat sina 20kr var haha.

Sen gick vi och köpte popcorn och satt en stund på en bänk.

Jag älskar er så mycket <3

När vi kom hem serverade jag kaffe och min cheesecake, och den tog minsann slut!:)

Efter en lekstund ute blev det grillad entrecote med tillbehör, riktigt gott.

Alla barn va trötta efter en lång och mysig dag, så när dom tvättat sig satte vi på favorit filmen "Frost".

Nu är det dags att sova. Jag hann somna en stund kl 21, men hann inte sova så länge.
Men nu så :)

Godnatt.

Av Camilla - 20 juni 2014 10:21

Nu ska jag passa på att njuta av lite kaffe och choklad.
Alvin sover och dom andra lägger pärlplattor.

Tidigt morgon igen, så mamma kom och drack kaffe med oss redan innan kl 6.
Sen har jag bakat cheesecake, duschat och städat lite.

Efter en riktigt god frukost gick vi ut och plockade blommor.

Får se om det verkligen blir ett midsommardopp?;)
Är ju rätt blåsigt och kallt haha.

Nu är det mesta förberett, det är bara potatisen som ska kokas och förrätten som ska ordnas.

Ha en trevlig midsommar.

Ovido - Quiz & Flashcards