Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 26 juni 2014

Av Camilla - 26 juni 2014 21:39

Ligger i sängen och lyssnar på små snarkande ljud.
Det ska bli så skönt att sova.
Dagen började inte alls bra, kaos vill jag säga.
Men sen har allt flutit på bra.

Det blev en sväng till gymmet, det va riktigt skönt. Men jag har fått ont i halsen nu :( skit, jag orkar inte må dåligt igen.

Imorgon är jag ledig och det behövs nu.
Bara 1 v kvar sen har vi semester :) Det ser jag fram emot.

Sov gott.

Av Camilla - 26 juni 2014 06:05

Åh vilken härlig natt, jag har sovit som en prinsessa.
Har bara vaknat två gånger av att två små pojkar krupit ner :)

Idag kommer min älskade mamma hem, som jag saknat henne <3

Sista arbetsdagen för den här veckan, sen ledig i 3 dagar.
=)

Nu är det dags att väcka dom tre barnen som sover.
Och lilleman vaknade inte förrän kl 5.25

Ovido - Quiz & Flashcards