Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Camilla - 4 november 2013 17:59

Sitter i rummet med alla barn. Snart dax att åka iväg med dom två "stora", men jag har ingen lust alls :/ är så trött och em har mest bestått av tjat och bråk.. Inte alls roligt.
Slutade med att vi gick ut i parken, men inte ens det hjälpte då det slutade med såkallat sandkrig, och då tog mitt tålamod helt slut.

Det är lite lugnare nu tack och lov.
Men det är bara att bita ihop och samla krafter :)

Nya snygga mjukisdressen är på. Ska köpa mig en flaska cola att dricka medan jag tittar.

Av Camilla - 4 november 2013 11:40

Tyvärr kan man inte alltid varit överens..
Och man har olika drömmar helt enkelt. Men nu får jag sluta drömma och komma tillbaka till verkligheten.

Vissa verkar ha det så lätt med vissa saker och beslut?:)

Nu sover mina små pojkar och jag sitter här i soffan med huvudvärk och funderar på sen..

Ta hand om varandra <3

Ovido - Quiz & Flashcards