Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 30 november 2013

Av Camilla - 30 november 2013 19:40

Nu är det mys med min pinsessa <3
Pojkarna va så trötta efter idag, så dom somnade redan 19.15

Efter lunch gick jag och pojkarna till centrum och handla lite, sen åkte jag iväg och hämtade nya bordet, hem och åt.
Sen har jag bara skruvat och burit!
Men fint blev det iaf!
Mycket större matbord och det behövs ju :)

Har tagit mig en kopp kaffe och varvat ner med barnen nu på kvällen iaf, det behövdes. <3

Jag älskar kvällarna med tända ljus, det är så mysigt. Saknar faktiskt snön nu...

Snart dags för min prinsessa att sova, i sitt nya "nattlinne" ;)
En sån klänning drömde jag om när jag va lite :)

Hoppas ni haft en bra dag?

Får se om det blir en tidig kväll, karln sover redan, så tråkig är han! ?

Godnatt!

Av Camilla - 30 november 2013 11:19


Hejsvejs.

Lördag och dags att julpynta! =)

Lilleman vaknade redan 4.30, jisses vad slut jag va.. Fick han att somna om efter ca 30 min iaf =)

Så kl 6.45 vaknade vi alla.

Svärmor sov över här, så alla barn va in och hade mys på morgonen med henne.


Fick tyvärr ingen bra bild med min iphone.


 


Nu är jag själv med små pojkarna, vi har satt upp julgardiner och dom har hjälpt mig med alla ljusstakar och prydnadssaker, så nu är det riktigt mysigt här hemma.

Har gjort pepparkaksdegen, så imorgon ska vi baka, hade glömt att den skulle vila i kylen 1 dygn.


Nu ska vi äta lite lunch och fortsätta med pusslet vi började med för en stund sen.

Sen sak vi gå ut en stund när karln i huset behagar komma hem.


Hoppas verkligen jag får hem mitt nya köksbord idag! =)


Ha en fin lördag.

 


Ovido - Quiz & Flashcards