Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Camilla - 19 november 2013 20:07


Pojkarna somnade innan kl 19, så jag har hunnit rulla lite i hjulet nu på kvällen =) Det händer inte ofta, för nu är jag inne i en väldigt trött period..orkar knappt va ute och gå heller.

Men nu har jag ju inget val, då bilen är paj.. suck.


 


Har även tagit mig en kopp te med massa honung och tittat på "halv 8 hos mig".

Nu är prinsessan lagd, hon va ju iväg på sin gymnastik.

 

Har fått en ide om att röja här hemma, så nu måste jag ha flyttkartonger så att jag kan plocka undan massa leksaker som vi inte behöver nu, kläder, porslin osv. Jag orkar inte se röran längre.

Visst det blir rörigt med massa barn, men lite bättre kan det nog bli =)

Sen ska jag rensa massa, måste nog börja i köket.

Man ställer ju saker överallt, då det inte finns plats i skåp osv.


Hade hoppats att containern kom snart, för nu har vi massor att slänga.

Ska göra mig av med min crosstrainer också, den används inte och tar bara plats.


Nu ska jag ta mig något att äta innan jag ska däcka på soffan.

Har hört att det är fotboll idag med =)


Godnatt.

Av Camilla - 19 november 2013 15:10


Försöker hålla mig vaken. Är inte den roligaste och bästa dagen idag tyvärr.

Bilen är på våran parkering iaf, trasig och förmodligen generatorn? Någon som har bra koll på bilar och delar?

Fick hjälp av min snälla arbetskamrat, hon bergade min stackars bil hela vägen hem.

Den går igång med startkablar, men dör rätt snabbt igen.


Fått fika sällskap av Idige idag iaf, det va trevligt.

Sen iväg till bvc, 3års kontroll med Alfons.

Gick toppenbra.

Lucnh med mamma, sen bvc med Alvin, 10månaderskontroll och även allt toppenbra där med.

Fick sen stressa iväg till skolan för att hämta prinsessan och sen största prinsen.


När jag kom till dagis höll jag på att svimma, så stressad och kom på att jag knappt ätit något på hela dagen.

HUR kan man glömma sånt?

Har iaf ätit ett ordentligt mellis nu. =)


Fått ett positivt svar idag iaf, kanske ska man chansa? =)


Nu ska jag börja förbereda middagen som blir tidig, då Nicole har sin gymnastik idag.

Någon som vet någon bra dans för flickor i åldern 6-7 år?

Känner att den här gymnastiken är för lätt och utvecklas inte alls. SAmma hinderbanor jämt. Trodde det va lite mer avancerat än så.


Ha en fin em.

Nu är jag glad igen, bilen hemma och det positiva. ÄNTLIGEN! =)


Kram

 

Av Camilla - 19 november 2013 05:46

Har tänkt på min stackars bil hela natten, samtidigt som lilleman haft ont i magen? Han har iaf varit mer vaken än sovit. Det känns :/ jag har sån huvudvärk nu.

Har haft såna konstiga drömmar också, eller inte så jätte konstiga men otippade kan man väl säga :)

Men nu måste jag orka mig upp, lilleman har också vaknat.
Idag blir det mycket kaffe.
Ska också till Bvc :)

Nu ska jag försöka va positiv trots att bilen är paj, och det kommer kosta massa :/
Lagom till jul och allt!:)

Hoppas ni andra sovit gott och är pigga och glada?

Ovido - Quiz & Flashcards