Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Camilla - 15 november 2013 18:19


Hej här hemma är det trötta familjen.
En hel del tjafs omkring middagen slutar nu med att barnen blir utan fredagsmys, trist men vi testar imorgon igen.

Em har varit mysigt och bra. Kevin tog med en kompis hem idag, och det har lekts för fullt i pojkarnas rum.
Prinsessan hade så bråttom hem till sin mormor, så henne har jag knappt hunnit träffa på em :/
Men är hon glad så är jag det:)

Har ni haft en bra dag?

Själv ska jag ta ett glas julmust (igen) när barnen somnat :)
Dom får sitt lördagsgodis imorgon och förmodligen mys på kvällen.
Tycker att barnen är så trötta på fredagar, och det resulterar alltid i att jag tappar tålamodet och vi struntar i fredagsmys.
Bättre att ta det på lördagar helt enkelt :)

Misstänker att jag kommer tvingas se på matchen ikväll.?
Om han inte blivit för full och däckat innan dess?!;)
Men men ibland får man offra sig.

Ha en mysig fredagskväll.

Av Camilla - 15 november 2013 10:51


Sitter och lyssnar på Avril Lavigne-Complicated. Och det är precis vad livet är ibland.

Det är inte alltid så lätt som att man kan önska att det va.


Lill plutt sover och jag väntar in vuxet sällskap!

Vissa borde verkligen tänka sig för om dom inte är beredda på saker som händer när man ska jävlas med mig.

Jag ger mig inte när det kommer till vissa saker.

Nog om det.


Idag är det fredag och det ska betyda mys?

Haha sånt ska man aldrig planera, då brukar det aldrig bli något.

Men det är tänkt så idag iaf, som vanligt.

Alla barn va vakna redan 5.30 imorse, så dom lär ju va trötta.


Får se vad helgen bjuder på?

Adios.

Ovido - Quiz & Flashcards