Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Camilla - 17 november 2013 11:37


Så nu va det gjort, jag menar däckbytet. Ett kryss på listan!

Kl 9 va vi på coop, handla och bytte däcken.

Så nu kan snön komma om den vill! =)

Är så trött på det här blåsiga och blöta vädret, är inte alls roligt att vara ute i lekparker.


Sen gick vi till mamma och fikade och umgicks en stund.

Nu sover dom två små pojkarna.

Jag hade också behövt sova en stund, kan inte förstå varför jag är så sjukt trött?

Men jag förbereder lunchen och sitter här en stund.


Har ett till måste idag, och det är att flytta utemöblerna till balkongen, måste även köpa ett skydd (kommer inte ihåg vad det heter nu). Men måste få hjälp av min karl, för bordet kan jag inte bära själv.

Funderar även på att ställa in tvn i pojkarnas rum idag, men då måste soffan upp från källaren och tyvärr är jag så klen att jag inte orkar hämta den själv...

Så vi får se hur det blir med det helt enkelt.


Nu ska jag fortsätta med lunchen.



Av Camilla - 17 november 2013 06:36

Mysdräkten är på, kaffet är klart och tre mysiga pojkar är vakna <3
Har sovit helt ok fast det va fullmåne igår, då brukar jag sova dåligt :/

Hoppas ni sovit gott och får en mysig morgon ni med. Jag ska passa på att njuta ordentligt, man vet aldrig hur det slutar när det är dags för frukost ;)

Hörs sen!:)

Ovido - Quiz & Flashcards