Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Camilla - 11 november 2013 15:24


Nu blir det kaffepaus i 5 min.

Prinsessan ritar, Kevin badar (är lite vatten och dörren öppen) för er som har kommentarer om det, Alfons ser på film och lilleman kryper runt och leker med lego för tillfället =)

Jag älskar detta liv, så är det faktiskt!


Haha har fösökt skriva klart detta inlägg i ett tag nu, alltid är det något annat man måste göra =)


Lilleman är överallt hela tiden och släpper och står mer och mer själv. Tänk att Alfons redan gick vid den här åldern, dom är ju hur små som helst vid 9-10 månader, iaf mina barn =)


Ska snart börja steka pannkisartill Nicoles utflykt med skolan imorgon, sen är det dax för middag innan vi ska på simskola.

Hoppas Kevin mår mkt bättre imorgon, han har varit pigg och busig idag =)

Dax att göra nytta.

 



Av Camilla - 11 november 2013 12:38


Idag fick jag en återbudstid, och allt va bra tack och lov.

Jag blev lite orolig efter allt jag läst på nätet, man ska inte googla så mkt haha.


Mamma har semester och va här med mina pojkar.

Kevin är ff dålig, men piggare idag och ätit lite =)


Idag är jag trött, då min (kära) man väckte mig 5.10 och frågade VART hans keps var, för han hade minsann  kammat håret bakåt igår för att kunna ha just den kepsen...Hur ska jag veta det sådär tidigt på morgonen?

Han hittade inte den, och det talade han så glatt om!

Jag kan tala om att den ligger där Du la den, på dina shorts som ligger på golvet vid mobilladdaren!

HUR kan man missa något som ligger precis framför ens ögon?

Haha så typiskt honom.


Snart dax att hämta Nicole och Alfons.

Idag har jag ingen lust att åka iväg till torvalla, emn vad gör man inte för barnen? =)


Ha en fin em.




Av Camilla - 11 november 2013 12:15


Sitter och tittar på bilder på datorn, och hittade massa bilder från vårat bröllop.

Oj vad tiden går fort, snart 1,5 år sen vi stod där.

Vi gifte oss på våran 10 årsdag den 30/6 2012.


Allt innefrån kyrkan är fortfarande som i en dröm, är glad att barnen va med för annars hade jag nog svimmat haha.

Tiden gick så fort den dagen.

Och på morgonen när jag åkte för att fixa håret och bli sminkad va det regn och storm.

Kl 14 när vi gick in i kyrkan sken solen =)


Bjuder på lite bilder.


       


  Lilla alvin låg i magen där =)


Kan säga att det va rätt jobbigt i början när jag skulle skriva mitt efternamn, det blev fel rätt länge på jobbet.

Men nu sitter det haha.


När gifte ni er? och hur länge hade ni varit ett par?


Kram

Av Camilla - 11 november 2013 10:27

Att vänta är inte min starka sida :/
Får se snart.

Ovido - Quiz & Flashcards