Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 9 november 2013

Av Camilla - 9 november 2013 19:36

Pojkarna sover, jag och prinsessan sen något tråkigt på bompa och Karl är och handlar.

Jag har så sjukt ont i magen nu :/ att jag aldrig lär mig att jag inte kan äta mkt fett längre..
Blev både tårta med grädde och kasslergratäng nu på em, vilket inte alls va bra.
Men men, jag kanske lär mig till nästa gång?:)

Stort tack till mina vänner som kom och grattade mig.
Och tack för fina presenter :)
Fick även min present från familjen idag, då karln inte mådde bra och hade ork i onsdags.

Snart dax för prinsessan att sova, då ska jag ta mig ett glas cola och bara slappa i soffan!:)

Av Camilla - 9 november 2013 10:25


Hej igen.

Nu sitter jag här, ny duschad och självklart fick jag låna schampot! =)

Små pojkarna sover och prinsessan sitter här med mig och ritar och lyssnar på musik.

Jag ska dricka mitt kaffe innan jag ska förbereda lunchen och göra klart tårtan.


När det är kalas får man ju sminka till sig lite extra visst?

Iofs använder jag inte mkt smink då heller, men lite ögonpenna, skugga och maskara, man känner sig extra fin då.

I vanliga fall använder jag på sin höjd maskara =)


Nu har jag försökt att ta en bild på mig och prinsessan, men tydligen har hon blivit för "stor"?=S


Ha en fin lördag. För det ska jag ha med min familj och vänner <3

Kram


 

 

Av Camilla - 9 november 2013 06:37

Äntligen lördag!:)
Idag ska jag få bjuda mina vänner på gofika, ska bli så kul att få träffa er. :)

Bakade hela em igår. Och idag är det bara tårtan som ska fixas.
Har ju lovat att bjuda på tårta;) jag menar vad är ett kalas utan tårta?;)

Hämtade ut ett paket igår, julklappar till barnen som jag lixom råkat glömma bort haha.
Nåja dom blir nog nöjda och glada iaf ;)

Hann även köpa klart Alfons presenter, känns riktigt skönt att det är klart.
Bara något till mamma som fattas nu, hon fyller ju 2 dagar efter Alfons :)

Prinsessan fick en present fast igår.
Har ni luktat på det? Luktar så gott att jag ska fråga om jag får låna det idag ;)

Och Kevin fick sina nya inne fotbollsskor som han har sovit med hela natten :)

Här började morgonen kl 5.40, då alla TRE pojkar vakna :)
Nu ska jag dricka mitt kaffe och mysa lite med dom innan det är dax för frukost.

Ovido - Quiz & Flashcards