Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Camilla - 7 november 2013 13:17

Blivit bjuden på lunch av bästa mamman.
Nu är tankarna klarare iaf.
Go go go.
:)

Ha en underbar em!

Av Camilla - 7 november 2013 09:27



Godmorgon!

Började morgonen med sovmorgon till 6.40, tack för det mina barn det va precis vad jag behövde idag.

Lilleman knölade hela kvällen igår från att han somnade för natten vid 19, och 00.30 vakna han och skrek 1 timme =/ Slutade med att jag fick ställa mig upp och sätta på tvn för att han skulle lugna sig lite.

Och hela natten har jag varit så fruktansvärt allergisk, jag vet snart inte vad jag ska göra, då jag inte får äta allergitabletterna än =/

Slutar väl med att det sätter sig ordentligt på andningen som det kunde.

Jag tycker att det räcker med "skit" nu?


 


Nu har jag iaf lagt lilleman och tänker sitta en stund vid datorn och dricka ännu mera kaffe =)

Idag är jag mer säker på en sak.

Dax att ställa lite krav på vissa plan? =)


Igår konkade jag upp massa bebiskläder från källaren, kan säga att jag har världens träningsvärk i armarna!

Och jag som tänkte sälja iväg det mesta fick mig en funderare.

Alla ni som har barn vet ju att man har sina favoritplagg?

Jag kunde helt enkelt inte ta fram alla kläder, utan la undan massa :/

Jag är inte redo att göra mig av med ALLT, även fast jag är på bra väg till det.

Nu ska jag bara orka bära ner alla kassar med kläder också, för här hemma är det trångt nog endå =)


Idag måste jag baka mera bullar också, JIPPI! =)

Men vad gör man inte för sina vänner?<3


Ha en bra dag, det ska jag ha.

Kram


 

Ovido - Quiz & Flashcards