Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Camilla - 5 november 2013 21:22

Nu ligger jag här på soffan igen och tänker och dricker min cola :)

Just nu velar jag rätt mkt när det gäller vissa saker.
Ibland är jag nöjd och ibland inte.

Förresten har tänkt på en sak. Alvin vaknar nästan alltid efter att han sovit 2-3 timmar och gnäller, när jag tar upp honom för att få honom att somna om kissar han alltid i blöjan.
Vaknar han och gnäller för att han är just kissnödig?

Nu ska jag se på fotboll med min man innan det är dax att sova och vakna upp som en 27 åring ;)

Godnatt.

Av Camilla - 5 november 2013 19:01

Nämen jisses vad tiden springer iväg.

Idag är det sista dagen som 26 åring. Imorgon är jag alltså hela 27 år, känner mig mer som 15 haha.

Snart börjar mitt favorit program "halv 8 hos mig" haha, jag är kanske inte som 15 endå :)

Efter hämtning idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Byggt med lego och klossar är det som gäller just nu.

Är det bara jag som längtar efter jul nu? Det är så mysigt att pynta och göra julgodis.
Men först ska jag, Alfons och min mamma fylla år, så lite kul händer det innan jul iaf :)

Hoppas ni haft en bra dag?
Kanske skriver mer om dagen sen när alla små busungar somnat :)

Av Camilla - 5 november 2013 06:07

Godmorgon. Kaffe, nyheter och en liten mini är en perfekt start på dagen.:)

Idag har jag INGEN lust att gå ut då det ösregnat hela natten och gör ff.
Jag är nog inte ensam om att känna så :)

Simskolan igår gick bra. Jag tror iofs att dom flesta barn va väldigt trötta, då det såg ut som att det va mkt flams och trams. Mina skötte sig bra under lektionen iaf :)
Tycker det är himla tråkigt att föräldrar knappt vill titta på sina barn?
Visst vi får inte sitta där inne, men utanför. Jag vill iaf se hur dom utvecklas och vad dom gör.
Dom flesta sitter där med sina telefoner i högsta hugg helt ointresserade :/

Förresten jätte kul att ni läser :)

Ha en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards