Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Camilla - 21 november 2013 22:20

Oj klockan är ju jätte mycket redan, dax att sova så man är pigg och glad imorgon.

Fick hem matleveransen idag och vilka bra och fräscha varor och bra service.
Ica kvantum kommer jag förmodligen beställa från igen :)

Bilen är bortkörd, fick köra med ett extra batteri. Lite läskigt va det allt, men fram kom jag.
Hoppas allt går bra imorgon, jag saknar min bil :( och jag blir så handikappad utan den.
Jag hade ju tänkt åka till handen imorgon för att handla lite smått till Alfons, men så blir det tyvärr inte.

Sov gott mina vänner :)

Av Camilla - 21 november 2013 14:35


Hejsvejs.

Nu sitter jag här med två av barnen. Vi har gjort glasyren på peppisarna, så nu dricker jag kaffe och mumsar peppisar.

För visst blir man väl snäll av pepparkakor? =)

Snart är årets första deg slut!

Ska handla alla ingredienser i helgen och göra egen deg.


Trötta jag! =)

     


Tydligen är bajs väldigt roligt här hemma just nu.

Allt är bajs, pepparkakorna bajsa (glasyren). Men dom är iaf glada och skrattar =)


Just nu är jag uttråkad, men vi måste vänta på att lilleman ska vakna så han kan få lite mellis.

Gå ut i någon park verkar inte heller så lockande.

Kanske får sätta oss och bygga med lego (som vanligt).


Snälla, låt bilen bli fixad idag. Jag hade verkligen behövt den imorgon. =/ Men nu börjar kl bli mkt, och snart är det mörkt.

Suck.


Nu blir det lite mellis för lilleman.


Hejdå.


Av Camilla - 21 november 2013 10:19


Något som jag faktiskt inte gillar speciellt mycket, och är rätt otrevligt det är när folk skiter i att höra av sig när man tex skickar sms, mail osv.

Man behöver inte svara direkt, men flera dagar kan det väl inte ta?


Har iaf fått reda på felet på bilen, generatorn =/ Lagom till jul och allt.

Kan INGET gå vägen snart?

Alltid så mkt strul runtomkring.

Och jag har några planer inom den närmsta framtiden, men det verkar inte gå bra där heller.


Nu har jag och lilleman ätit lunch, snart dax att gå ut i regnet.

Väntar på samtal om när bilen kan lagas..suck =(

Sen måste vi va hemma ikväll då våran mat ska levereras.


Ha en fin em i rusket =)


Av Camilla - 21 november 2013 09:09

För domen..?
Vi får se hur det går helt enkelt :/ vill inte hoppas för mkt.

Man slutar aldrig förvånas.

Ovido - Quiz & Flashcards