Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Camilla - 10 november 2013 21:36

Nyss nattat om min lilla kille och satt igång en tvätt då K kräkts ner sin säng :(
Han va så trött att han inte ens orkat ropa?
Jag är glad att jag går in flera ggr till mina barn innan jag lägger mig, annars hade han sovit med det :/ Vi har inte hört något heller..

Det är bara att vänta och se om det är magsjuka eller alvedonen som fick han att kräkas. Han kräks ofta av Alvedon, vilket värkar va rätt vanligt bland barn?
Men med tanke på hans höga feber måste han få det :/

Dom andra pojkarna har blivit snoriga igen. Typiskt hösten och alla jobbiga sjukdomar som kommer då.

Idag har jag klippt av mitt långa hår, känns sådär faktiskt.
Han som klippte förstod inte vad jag sa tydligen, då han klippte 5 cm kortare än jag ville :(
Men men så farligt blev det inte, och det växer ju ut.

Idag har jag också gjort lasagne till min Karl som tjatat och den blev riktigt god!
Även barnen gillade den :)

Imorgon hoppas jag att vi får må bra allesammans.

Bjuder också på en bild med lilleman och lillebror/lillasyster?;)

Av Camilla - 10 november 2013 08:13

Godmorgon, vi har nyss ätit frukost. Och idag va HELA familjen vakna inna kl 7, kors i taket!:)

Kom på att det är fars dag idag, och mer än halva tårtan är ju kvar från igår så den ska jag servera lite senare :)

Nu är våran fina Kevin sjuk igen :/ lilla gubben som blir så dålig.
Får hoppas att det går över fort!

Idag va planen att byta däck och tvätta bilen, men vet inte om någon har lust att gå ut i detta väder? Men det kanske är likabra att få det gjort?

Jag vill också klippa mig, men det får väl bli nästa år?!:)

Hoppas ni sovit gott och får en mysig söndag.

Ovido - Quiz & Flashcards