Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 14 november 2013

Av Camilla - 14 november 2013 19:29


Kväll igen.

Barnen är lagda och 3/4 sover redan.

Själv sitter jag och väntar på att "halv 8 hos mig" ska börja, ett program jag försöker se dom dagar det går =)

Ska hämta ett glas julmust och mumsa på.


Prinsessan fick va ledig idag, så vi har hämtat lite paket och bara haft det mysigt.

Vi blev så sugna på peppisar så det har vi köpt och även julmusten som jag snart ska dricka=)

Nu längtar jag efter julen och allt pynt.


Har haft fikabesök här på em. Vuxet sällskap uppskattas! =)

Sen har barnen badat, vi spelade en stund innan middagen och bompa i vanlig ordning.


haha jag älskar barns kommentarer och tankar ibland.

Idag´när jag va själv med Alfons såg han våran granne, en kvinna i 50 års åldern, då säger han " TITTA mamma det ser ut som Sunes sommars mamma" .

Hahaha jag kunde inte sluta skratta åt honom <3


Någon som har kvalsterallergi som mig? Fyfan vad det är jobbigt :/


kram




Av Camilla - 14 november 2013 15:58

Idag har Alfons varit hos tandis för första gången.
Han va så duktig och har väldigt fina tänder sa hon.
Känns alltid kul att höra positiva saker om barnen :)

Hade ordnat barnvakt så jag kunde åka dit sj med honom. Det är så mysigt att få umgås själv med barnen ibland :)
Han är så klok och mysig min fina Alfons <3

Nu ska vi spela lite Mario cart, men fy vad dålig jag är på det!
Måste nog träna lite på det :)
Det är riktigt mysigt att göra sånt tillsammans med barnen <3

Har köpt peppisar och julmust jag kan mumsa ikväll :)

Nu är det min tur igen.

Ovido - Quiz & Flashcards