Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Camilla - 12 november 2013 22:09

Kväll igen och här ligger jag nerbäddad i sängen och tänker lite innan jag ska sova.

Fick besök av en av mina bästa vänner idag. Så trevligt att ses och få snacka massa "skit";)
Blev lite fika och lunch innan det va dax för hämtning av barnen.

I skolan är det sagt att barnen ska ta med sig något lätt mellis, en frukt eller smörgås, men varför kan vissa föräldrar inte lämna med sina barn det? Visst det kan ju hända någon gång att det glöms, men JÄMT?
Tycker synd om dom barnen :/
Detsamma när det kommer till matsäck, varför skickar inte föräldrarna med det när dom vet att barnen ska på utflykt?
Dom som inte klarar det ekonomiskt får säga till så barnen får från skolan och det är ju bra.
Men jag tycker endå att det är föräldrars ansvar att skicka med sånt!
Min prinsessa har fått dela med sig väldigt ofta då många inte får med sig mellis, hon är snäll och tar hand om alla, men egentligen ska hon inte behöva det då frukten är till henne.. Punkt!

Efter hämtning blev det fruktstund innan det byggdes med lego och rensades halsband :)
En riktigt mysig em har vi haft idag. <3

Sov gott!

Av Camilla - 12 november 2013 09:59


Nu sitter jag här med en kopp te.

Idag är det riktigt kallt och trots en varm dusch och varma kläder är jag fortfarande kall efter den dagliga morgonpromenaden med lämningar på olika ställen.


Det här vädret gör en ju inte piggare direkt.

Det får helt enkelt bli en hemmamys dag hela dagen =)

Lite mellis på golvet med filtar och en film hade jag tänkt när jag hämtat mina busar, men man vet ju aldrig hur det slutar med massa barn? =)


Jag har tänkt på en sak, många som skriver bloggar skriver jämt om hur perfekta deras liv är, hur perfekta deras män och barn är..HUR kan det va möjligt? och tyvärr så tror jag inte på det dom skriver..

Livet med man och många barn är underbart, men kan även va kaos haha.


Idag ska jag få besök, vilket ska bli så trevligt! =)

Ha en fin dag.


 

Ovido - Quiz & Flashcards