Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 18 november 2013

Av Camilla - 18 november 2013 20:58

Påväg till simskolan pajade bilen, 1 timme drog vi i regnet och frös..
Varför varför varför ska det ALLTID va något? Jag blir så ledsen :/
2a gången Kevin missar simskolan pga sjukdomar och en trasig bil..

Och vad gör man utan bil? Det är jätte viktigt att ha för mig.
Men nu är den paj, måste till verkstad.. Kommer säkert kosta massa, vet ju inte vad som är fel.

Så imorgon har jag massa saker att göra.
Bvc med dom två små, 3 årskontroll och 10 månaders kontroll. Och mej jag tänker inte avboka det för att fixa med bilen, för mina barn är viktigare och tiderna har jag redan fått ändra.
Så jag måste försöka ordna allt med bilen innan och efter med dom två,

Vill ju ha min bil här hemma i garaget :(
Skitkväll säger jag bara..
Lär inte sova bra alls, förrän allt är fixat med bilen.

Tack och godnatt!

Av Camilla - 18 november 2013 17:45

Igår va min tanke att jag skulle hämta barnen efter dagis/skola och gå en och lyssna på julmusik och baka saffransbullar med mandelmassa, tyvärr har jag glömt saffran i bilen.. Suck.
Men men mandelmassabullar blev det och goda blev dom :)
Fick hjälpa av dom 3 stora med bullarna.

Nu är det ritstund här hemma, innan det är dags för simskola :)

Mer om dagen senare.
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards