Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 22 november 2013

Av Camilla - 22 november 2013 21:15

Kl är 21 och ögonen går i kors, jag som tänkt läsa min skvaller tidning och små titta lite på idol.
Vi får se hur det går :)

Idag har det varit en bra dag.
Lämnade, fikade på paus med mamma som sen bjöd på lyx lunch, oxfilé, pommes och bea!:)

Va hem en sväng, innan jag tog en promenad då lilleman va så trött.
Hämta och gick hem.

Alla barn är badade, försöker ha dusch/bad dagar här hemma, det är lättast så.
La en trött liten kille kl 18.30, och plockade fram lite snacks.
Idag skippade vi tvn och spelade Fia med knuff.
Det va tydligen JÄTTE roligt att knuffa bort mig hela tiden.
Men men det är bara bita ihop ;)
För jag kan ju inte visa barnen att jag är dålig förlorare? Haha.

Hade hoppats att få bilen idag, men jag får snällt vänta. Va lite mer jobb att byta den där generatorn, då fronten behövdes skruvas isär.
Men men det blir nog bra hoppas jag!

Idag är det två år sen min fina mormor lämnade oss. Tänk vad snabbt tiden går. Men jag saknar henne fortfarande så mycket :(
Har tänt ljusen bredvid bilden på henne <3

Sov gott och ta hand om er.
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards