Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Camilla - 24 november 2013 21:32

Intensiv men bra dag idag.
Pojkarna va vakna redan innan kl 6, så straxt efter kl 8 va vi påväg ner till c redan.
Tog sin lilla tid då en 6 åring bestämt sig för att vara hemma, vilket hon inte fick, en 3 åring som ville låna brorsans sparkcykel men inte fick.
Ja en "underbar" morgon helt enkelt ;)

Väl hemma bakade jag och Alfons chokladbollar och gjorde tårtan.

Sen blev det lunch innan första gästerna kom :)

Alfons har haft en riktigt bra födelsedag.
Och tackar alla som kom och firade honom <3

Han bestämde tacos till middag, som smakade riktigt bra.
Lite lek och bompa sen sov alla kl 19.10 :)

Nöjd kille i sina nya kläder <3
Han älskar hulken och jeans ;)

Nu på kvällen har vi tittat på "solsidan", haha alltså idag va det roligt och pinsamt.
Skratta fick jag iaf göra :)
Sen lånade jag prinsessans nagellack hon fick av min mamma idag! ( jag frågade förut och det fick jag ).
Riktigt snygg röd färg.

Nu ska jag passa på att sova och hoppas att veckan börjar bra.
Att alla sover gott och vaknar glada!;)
Önsketänkande haha, oftast när man tänker så så brukar natten inte bestå av så mkt sömn,;)

Jag och mina fina älsklingar <3

Av Camilla - 24 november 2013 06:57

För exakt 3 år sen ringde jag min mamma och bad henne skynda sig hem hit.
6.30 frågade hon om allt va ok och hon kunde jobba, javisst sa jag men hade tydligen fel :)
Ingen förvarning eller så utan intensiva värkar från första värk var 2-3 minut mitt i snökaoset och det började 6.50

Hela förlossningen va intensiv från början till start.
13.57 valde en liten Alfons att "titta ut" <3
50cm och 3490g, den störta av dom alla :)

Han har länge sagt att när han blir hulken ska han kasta bort elaka människor osv, och jag hittade den bästa presenten. En maskeraddräck i just hulken!:)
Den bästa presenten änsålänge.

Stort grattis våran älskade Alfons på din 3årsdag <3

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards