Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Camilla - 8 november 2013 09:57

Nu har jag äntligen slagit in alla paket till Alfons, som legat i påsen här hemma.
Måste bara köpta till något extra sen är allt klart inför hans 3 årsdag :)

Gick även igenom alla julklappar vi köpt, för att se vad som ska köpas.
Alla kläder är iaf klara.
Så snart är iaf barnen klara med klappar och presenter.
Sen är det ju lilleman som fyller år i januari också.. Vad köper man till en 1åring som har allt?!

Är det bara jag som tycker att det är svårt att köpa presenter till pojkar?

Jag får fundera vidare helt enkelt.
Nu ska vi göra oss klara och åka iväg.

Kram

Av Camilla - 8 november 2013 06:38

Godmorgon.
Kaffet är klart och 3/4 barn vakna.
Snart dax för frulle, innan alla ska lämnas på olika ställen :)

Jag blev inte mkt klokare efter gårdagens besök, kan jag säga. Suck!
Varför ska det alltid va något strul?:(
Nåja vi får väl se i slutet av november om jag blivit klokare?

Jag som hatar att vänta :/

Idag är det fredag, vilket innebär mys.
Och ingen ska få förstöra fredagsmyset idag!:)

Ha en bra dag.
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards