Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 27 november 2013

Av Camilla - 27 november 2013 14:49


Tröttmössa deluxe!

Haft en trevlig dag med en av mina bästa vänner idag, lite lunch och fika och massa prat. =)

Sen va det dags att hämta prinsessan, som tog med sig sin bästis, hämtade pojkarna, K gick hem till mamma.

Flickorna leker fint på Nicoles rum, så kul att lyssna på vad dom pratar om =)

Nicole undrar om E sett "halv 8 hos mig", vilket hon inte förstod haha.

Sen leker dom dagis med alla gosedjur, ska leka "kändisbarnvakten" .


Själv sitter jag i soffan i pojkarnas rum med Alfons som ser "dumma mej", en av hans favoritfilmer.

Märkte nyss att han har lite feber =/

Lilleman sover.


Just nu är jag riktigt trött, ska göra mig en stor kopp kaffe och fortsätta sitta här med lilla Alfons <3


 


Just nu har jag så mycket att tänka på, varför kan man aldrig bara ha det lite lugn och ro? =)

Men men, det blir nog bra snart haha.


Ser att det är dags att klippa Alfons hår, men det får jag göra i smyg då karln har fått för sig att dom inte ska klippa sig förrän midsommar?!?!?!

Men det får bli i helgen =)


Nej nu ska jag försöka komma upp från soffan och sätta på lite kaffe =)

Hörde något om att det ska lekas frisör här hemma?


Kram

Av Camilla - 27 november 2013 06:22

Godmorgon.
Nu har jag vaknat till lite :) lilleman väckte mig redan kl 5 så vi har hunnit va vakna en stund.

Har haft båda små killarna i sägen så det har inte blivit något skönhetssömn direkt ;)
En som snurrar runt och ska ligga nere vid fötterna, och en som ska ställa sig mot väggen mitt i natten ;)
Dessutom kissade lilleman igenom pyjamasen inatt så jag fick byta på honom, och han blev jätte pigg och va vaken mer än 1 timme haha.

Kaffe och Pippi Långstrump blir det här hemma nu :)
Sen blir det dom vanliga rutinerna!

Ha en bra onsdag mina vänner :)

Ovido - Quiz & Flashcards