Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 26 november 2013

Av Camilla - 26 november 2013 20:53

Någon med erfarenhet av 6åriga tjejer?
Jissus vilken vilja min dotter har, och det tråkiga är att vi är likadana. Vi ger oss ALDRIG.
Idag har hela dagen varit bråkig med henne och det slutar alltid med att man har dåligt samvete, även hon.

Fick iaf en lugn stund med henne när jag va med på hennes gymnastik. Det behövdes efter idag.
Få träffa och umgås med min fina och duktiga prinsessa <3

Idag har vi även varit upp en sväng till handen och köpt lite klappar till barnen, firat min mamma som fyller år :) hon bjöd på jätte god fruktsallad och lite annat fika, hon blev nöjd och glad för alla presenter :)
Sen har vi tagit det lungt.

Köpte mig en ny tröja, så idag har jag och min man matchat varandra ;) gulligt va? Haha

Nu längtar jag till helgen så vi kan julpynta!:)

Sov gott.

Ovido - Quiz & Flashcards