Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 6 november 2013

Av Camilla - 6 november 2013 20:13


Sitter här ensam och bara tänker och tänker.

Är som sagt min födelsedag, men idag känner jag mig så ensam. =/


Började morgonen med frukost med pojkarna, prinsessan vägrade komma och äta och idag orkade jag inte tjata så det fick vara.

Pojkarna va gulliga och sjöng för mig vid frukostbordet, tack älskade små pojkar ni fick mig att känna mig älskad och glad <3

Min man har iaf sagt "grattis", men varit på mindre bra humör och mest sovit hela dagen.

Kan inte påstå att det känns kul alls, men men jag är glad att jag har barnen i såna här situationer.


Mamma ringde och frågade vad jag ville äta till lunch, och hon hade köpt en extra present =)

Tack älskade mamma, vad skulle jag och barnen göra utan dig? <3


Sen har jag hämtat alla barn och gjort lite godare fika i form av vaniljkesella, hallon, digestivekex och chokladrån.

Barnen tackade så mkt för lyxmelliset.

Sen tog jag mig en promenad med lilleman när det va dax för honom att sova.

Kändes inte mkt bättre efter men men, gjorde middag och badade barnen.


Jag ser fram emot lördag då jag äntligen ska få träffa mina vänner.

Jag uppskattar er så mkt, och försöker höra av mig så gott jag kan.

Hoppas ni inte ledsnat på mig för att jag skaffat så många barn, och ofta har saker att göra och alla rutiner osv.


Idag har varit en bra och mysig dag med mina barn, men i mitt huvud har det varit sämre med allt tänkande osv.

Jag har kommit fram till en sak, men vad gör jag?

Är så avundsjuk på vissa saker just nu, och önskar att det här med att prata va mkt lättare.


Ha en trevlig kväll mina vänner.


Kram


Av Camilla - 6 november 2013 06:24

Godmorgon, morgonkaffet är klart och idag dricker jag ur en finare mugg eftersom jag fyller år :) Brukar inte orka ha den annars då lilleman också gillar den.

Hur blev ni grattade av era föräldrar när ni va mindre?
Min mamma kom alltid in tidigt med en bulle med ljus och sjöng :)
Och självklart gör jag samma för mina barn, men med en finare och godare frukost.
Nu är jag så stor att jag får göra mitt kaffe själv, ingen som kommer in på sängen eller sjunger för mig..

Jag ska iaf bli bjuden på lunch av min mamma, då jag redan fått mina presenter på fikat i söndags :)
En ny mysdräkt, svarta "slapp"byxor, underkläder, ett linne och nytt läppglans fick jag <3

Ha en bra dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards