Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 1 december 2014

:(

Av Camilla - 1 december 2014 16:33

Jag gillar inte att vara såhär trött, slut, ingen energi alls.
Allt känns jobbigt :/
Ja det är självförvållat att va gravid, men jag känner mig så nere just nu.

Jag kan tyvärr inte göra exakt alla människor nöjda.
Och jag vet vilka jag bryr mig lite extra om.

Varför är det så svårt för vissa att bry sig om andra?

Snart kommer min man hem, hoppas han ger mig en stor kram.

Nu ska jag försöka hitta på någon middag.
Kram

Av Camilla - 1 december 2014 10:05

Det blev vab idag igen, men vad gör man?
Jag kan inte skicka halvrisiga barn till skolan, barnen är viktigast <3

Jag och Nicole har hunnit vara ner till vc.
Dom har tydligen ändrat så nu är det en lättakut mellan 8-11, och vi hade tur då vi slapp vänta länge.

Vi träffade en manlig rätt ung läkare, och han vågade knappt titta på mig?! Det va ju ett bra första intryck.
Jag sa det jag ville och han höll bara med.
Så nu har jag en plan iaf.
Vi ska inte göra så mycket just nu, men recept finns.

Nu ser vi på tv och fikar.
Det får bli en lugn dag helt enkelt :)

Ta hand om varandra.

Mina två busungar som va glada idag <3

Ovido - Quiz & Flashcards