Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 6 december 2014

Av Camilla - 6 december 2014 07:32

Jag kan inte påstå att jag sovit gott inatt, men det börjar bli en vana :)
Och ibland kan jag inte stänga av hjärnan.. Suck.

Ibland ligger jag och irriterar mig på saker som jag fantiserar fram :/
Jag är väl lite knäpp.

Har hunnit med ett samtal imorse också. Jag som många andra måste få prata.

Jag är så glad att jag har mina riktiga vänner, dom är inte många men det finns inga bättre vänner <3

Jag och alla pojkar sitter i soffan.
Barnen är vakna och karln snarkar såklart.
Ska väcka honom nu då kaffet blivit kallt ;) ja han dricker oftast kallt kaffe haha.

Snart är det dax för frukost innan dagen rullar igång helt.
Idag är det full fart som gäller.

Hoppas ni sovit gott?

Morgonmys med mini <3

Ovido - Quiz & Flashcards