Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 22 december 2014

Av Camilla - 22 december 2014 20:31

Jag orkade med eftermiddagen ;)
Blev lite piggare efter min kopp kaffe, så jag och Kevin gick till Konsum då vi insåg att sirapen va slut när vi skulle göra ny pepparkaksdeg.
Vi köpte också ett pepparkakshus som vi ska göra imorgon.

Sen har vi bara lagat mat, gjort ny pepparkaksdeg och sånt.
Barnen la sig kl 19, och inatt ville Nicole sova i våningssängen i pojkarnas rum vilket betyder att hon får gå och lägga sig samma tid.
Alla verkade va trötta då det blev tyst på 15 min :)

Nu är tvätten fixad och jag har smort in både mage och benen.
Nu ska jag lägga mig i soffan och slappna av.
Imorgon är sista arbetsdagen för den här veckan!:)

Godnatt.

:(

Av Camilla - 22 december 2014 15:52

Just nu är jag så slut.
Energin försvann efter lunch och jag önskar att jag kunde lägga mig i soffan och bara va.

Tog tillochmed 30 min komp, men det hjälper ju inte.

Ska få i mig kaffe och hoppas jag orkar med hela dagen.

Bye

Ovido - Quiz & Flashcards