Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 23 december 2014

Av Camilla - 23 december 2014 20:50

Janssons är klar, alla klappar är klara och vi försöker spela Bingolotto.
Men det är ju så segt.

Tog mig en dusch efter att barnen lagt sig, jag har fortfarande så ont :/
Humöret är fortfarande i botten, och egentligen borde jag sova nu men måste spela lite till.

Hoppas på en bra natt så vi alla är pigga och glada imorgon.
Men jag misstänker att dom kommer vakna tidigt pga spänningen ;)

Godnatt.

..

Av Camilla - 23 december 2014 18:36

Suck vilken dag.
Och ännu värre dag, bara tjat, bråk och skrik.
Jag vill bara sova, igen julkänsla alls :(

Vilken tur att det finns dom bättre dagarna också, annars förstår jag inte hur man skulle orka.

Ja nu tänker jag gnälla.

Och varför köpte jag bingolotter? Jag orkar inte spela idag och har ingen lust.

Ovido - Quiz & Flashcards